Det er ingen tvil i det hele tatt - og dette er dokumentert av det store antallet av topp markedsførere som bruker den - AIDA modellen av markedsføring er kanskje den enkleste, men den mektigste du kan sette til å arbeide for deg i din virksomhet Det har vært rundt for kanskje så lenge som menn og kvinner har vært markedsføring sine virksomheter Nike Free Run med det skrevne ord, og kanskje enda lenger enn det - fordi det er like relevant for en selger presete, men den mektigste du kan sette til å arbeide for deg i din virksomhet Det har vært rundt for kanskje så lenge som menn og kvinner har vært markedsføring sine virksomheter med dete, men den mektigste du kan sette til å arbeide for deg i din virksomhet Det har vært rundt for kanskje så lenge som menn og kvinner har vært markedsføring sine virksomheter med dentasjon som det er til et salg brev, en annonse eller en web -side.
AIDA kommer fra den første bokstaven i de fire ord sombeskrivesalgsprosessen: oppmerksomhet, interesse, Desire, og Action.For at du skal gjøre salg du har for å få alle fire nåværende og korrekt og i riktig rekkefølge.Dette er hver eneste direkte respons markedsføring brikke du putter der ute må ha en overskrift - og nei, din logo, navn og noe sånt som "Vi h Nike Free Run 2 ar vært i bransjen siden 1972" teller ikke som en overskrift.På det punktet leseren ser overskriften han ikke tenke eller bry seg om veldig mye i det hele tatt, så du må sette noe der som kommer til sokken ham mellom øynene, drar et stort problem i livet sitt som er boblende bort like under overflaten og stoppe ham gjør og ønsker å lese hva du har å si om det.
Så hvis du selger, sier brannalarmer, en overskrift om "brannalarmer" ikke kommer til å være på langt nær så effektiv som en overskrift om redsel for familien din å bli brent til døde i sengene sine.OK, er at ekstreme, men jeg er sikker på at budskapet er klart, er det ikke?En av de største feilene jeg ser tekstforfattere og bedriftseiere gjøre er deres første par avsnitt av kopier er irrelevant for overskriften de har bare fanget leserens oppmerksomhet med.Dette er en feil, fordi du bare har noen få sekunder å ta leserens momentan pause for å lese overskriften og få ham til å lese de første linjene av kopi fordi han er interessert i hva du har å si.Således, som en tommelfingerregel, bør første linjene bygger på løftet du har gjort i overskriften. Det er en stor tabbe å "jobbe opp" til noen store åpenbaring og lagre store våpen til sist. Når du har fikk sin oppmerksomhet du trenger for å holde slugging bort som en bokser med dine største slag først.Overgangen fra in Nike Free Run 4.0 teresse å ønske er en grei en, og er like enkelt som å gå fra å vise dem hvordan du forstår deres problem å vise dem hvordan ditt produkt eller tjeneste kan bøte på det.Og en kraftig element av dette er bevis - den "grunnen til at" de skal stole på deg il å løse sine problem når kanskje de, og kanskje til og med dine konkurrenter har vært i stand til.
- Jan 16 Wed 2013 11:11
Nike Free Run 2 ar vært
close
文章標籤
全站熱搜
留言列表
發表留言